A Kamara új arculata

Mindenképp fontosnak tartom, hogy a Kamara megújulása részeként a vizuális arculat is megújuljon.

Ezért csináltam egy előzetes vázlatot.

Véleményeket a hozzászólásokba várom!

Ugye mindenkinek egyértelmű, hogy mit ábrázol a kép?

Válaszokat a hozzászólásokban várjuk! (ajándéksorsolásról még gondolkodunk)

Reklámok

4 gondolat “A Kamara új arculata” bejegyzéshez

  1. Nekem bejött a “fejléc”, minden szempontból. A 4-ből épp az a legjobb amit kitettél. Telitalálat sztem a bélyegkép (nem árulom el!), akár lehet logo is. Ugye az “ideiglenes (és nem hivatalos)” kifejezés eltűnik majd? Apróság, de a világoskék betű színén még gondolkodnék. Ja még annyit, hogy a “legutóbbi hozzászólások” blokk méretét növelném (ha lehet) a Facebook kárára. Egyébként OK! (lesz)

    Kedvelés

    1. Az is volt a cél, hogy logo legyen belőle.
      A legutóbbi hozzászólások mérete automatikus, ha több lesz a hozzászólás, nagyobb helyet kap (de az egész kommentelési rendszerrel kapcsolatban is próbálkozok még egysmással).
      Szinek is finomhangolás alatt.

      Kedvelés

  2. [folytatás innen: Anna hozzászólása a weblap designhoz][sityu]

    3. Nekem a dizájnnal van egyelőre kis bajom. Nem tisztem kritizálni, és nem biztos, hogy tudnék jobbat, nem is vagyok szaki, de mint az “egyszeri felhasználó”, elmondanám a véleményem:
    – Miért az óföldeáki templom a logó? Vagyis miért egy konkrét épület? Jó lenne egy igazi logó. Pályázat? Vagy valakinek valami ötlete hátha lenne. Tudom, egymagad csináltad, nem fér bele minden, még azt is találd ki…

    [innen megint a weblapról szól][sityu]

    Hát csak ennyi, meglátod mit kezdesz vele 🙂

    Anna

    Kedvelés

    1. Mindenekelőtt: kellett valami grafikai elem, kellett valami logó. Anélkül nem igazán működik egy ilyen weblap. Ha egy egyszerű fekete négyzetet teszek ki, az is logó. Sőt igazándiból az is az, ha a mostani kamarai fejlécnek megfelelően kiteszem a magyar címert és melléírom Arial-lel, hogy CsMÉK.
      Igazából eredetileg (a templomnál) valami sokkal semlegesebbet, ideiglenesebbet akartam.
      Menet közben beugrott ez az óföldeáki templom képe; elsősorban magamnak csináltam egy vázlatot. Ami aztán megtetszett annyira, hogy ki mertem tenni. Szerintem nem jelent gondot, hogy konkrét épület, én nem látok gondot benne, de szívesen vitatkozom az ügyben. Egy ilyen régi épület (a felújítást tervező építészen kívül – jól tudom, hogy az Ildikó csinálta?) nem kötődik tervezőhöz, a környék egyetemes építészeti örökségének része, s mint ilyen emblematikus épület…
      Persze hangsúlyozhattam volna még jobban, hogy ez csak egy vázlat, azért készült, hogy ne a korábbi vacakot használjuk…

      Pályázat?
      Én nem bonyolítanám ennyire túl. Nem vagyunk ebben a kamarában annyian, hogy akiket ez igazából érdekel és igazából bele tud szólni, az ne tudna megnyilatkozni, akikkel közösen ne tudnánk valami jót összehozni (annyi pénzünk meg nincs, hogy nyílt pályázatot írjunk ki – a gratis pályázatokat meg építészként sem szeretem).
      Azért is tettem ki a külön cikket az arculatról, hogy vitázzunk róla.

      Tehát szabad a pálya: várjuk a javaslatokat (szóban és képben is)!

      Kedvelés

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! a rövid vélemény is vélemény! Kérlek írd le! (csak a durván sértő szövegek kerülnek moderálásra)

